Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Stołówka

Obiady przygotowywane są na miejscu, w szkolnej kuchni.

Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej

  1. Cena obiadu dwudaniowego dla ucznia wynosi 7,00zł. Stawka żywieniowa została uzgodniona z organem prowadzącym.
  2. Wpłat za obiady dokonuje się na konto szkoły 35 1240 1037 1111 0011 0912 6668  w terminie od 1 do 10 każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc korzystania z żywienia (płatne z góry).
  3. W przypadku nie uregulowania opłat za obiady w wyżej wymienionym terminie, dziecko nie będzie mogło korzystać z żywienia.
  4. Odpisów za obiady dokonuje się za zwolnienia lekarskie lub inną usprawiedliwioną nieobecność dziecka.
  5. Nieobecności dziecka można zgłaszać telefonicznie pod nr tel. 42 684 61 59 w dniu poprzedzającym nieobecność lub rano w dniu nieobecności do godziny 10.00.
  6. W przypadku nie powiadomienia sekretariatu szkoły o nieobecności dziecka odpisy za obiady nie będą uwzględniane.
  7. Odpisy za niewykorzystywane obiady dokonywane będą w następnym miesiącu.
  8. Informację o odpisach, kwotach należności można uzyskać osobiście w sekretariacie szkoły lub telefonicznie pod numerem 42 684 61 59.
  9. Należy dokonywać wpłat ściśle wyliczonej kwoty.
  10. Dzień nieobecny wynikający z przyczyn dotyczących szkoły jest odliczany.
  11. Nie odpisuje się pojedynczych nieusprawiedliwionych nieobecności dziecka na obiadach.
  12. W przypadku niewłaściwego zachowania się dziecka podczas korzystania z posiłków, Dyrektor Szkoły Podstawowej może podjąć decyzję o skreśleniu ucznia z listy żywieniowej.
  13. Dyrektor Szkoły zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu i terminów wpłat za obiady.

Łódź, dn. 31.08.2018